En fortapt maratoners (#RecoveryRunButStillTomato) desperate treningsplan før Tokyo – Uke1, dag 3

Da var man kommet til dag 3 i min første uke av den eminente maratonplanen for å få meg gjennom Tokyo Marathon med et visst minstekrav av verdighet. Litt sliten i bena etter intervalltreningen i går, så heldigvis for meg var dagens økt kun en 30 min recovery-økt i sone 2.

Surt og kaldt ute i dag også, så dørstokkmila satte en effektiv stopper for uteaktivitet til fordel for varme og komfort på tredemølla foran TV. Til tross for litt tid for å komme meg opp i sone 2, var det bemerkelsesverdig lett å holde sone 2 økten ut, så klapp på skulderen til meg for det (her gjelder det å gripe fatt i ethvert halmstrå som byr seg frem…). 3 økter av treningsprogrammeti boks og 77 to go … Enn så lenge går det strålende (om enn ganske så sakte…).

PS! Selv med en rolig recovery-økt antok jeg den alltid like kledelige svett tomat-looken (sukk…), men i det minste blir det en stund uten å fryse, så det er iallfall en seier…

 #maraton #trening #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg